Thursday 31 March 2011

I'm back!.... med mit nye camera:)


Nu har jeg ikke oploadet noget i lang tid, hvilken bl.a. skyldtes at mit camera gik i stykker. Jeg nægter simpelthen at skrive om opskrifter når der ingen billeder er. findes der noget værre end kogebøger uden billeder?!
Men i hvertfald har jeg jo også travlt med eksamen og sygdom og forskellig andet småt at jeg faktisk heller ikke har haft tid til at lave det helt store ude i køkkenet.
I forgårs ville min bedre halvdel alligevel glæde mig med et nyt camera, så jeg blev jo rigtig glad. Han har vist savnet min mad lidt og har måske luret, at jeg ikke rigtig gider lave noget når jeg ikke kan skrive om det på min blog:) hihi:) I hvertfald skulle jeg jo afprøve mit nye camera, som kan tage flotte panorama billeder (prøvebillede af min stue øverst) og alt muligt andet gejl som jeg ikk lige har sat mig ind i endnu.

I går blev det til en stor tallerken nachos med hjemmelavet guacamole og kyllingestykker, som jeg har haft lyst til siden jeg var på café Norden med min veninde i sidste uge.


Og lidt fra min froskost i dag. Hjemmerørt rejesalat med asparges og dild, lidt lækker ost og vindruer og andet godt.


Så er min mand begyndt at plante til sommerhaven. Han er så stolt af vores fine små tomatplanter som lige er begyndt at spire. Tulipaner, tomater og fuglekvidder, så er det vist ved at være forår!


2 comments:

  1. Flotte billeder!!! Er det et spejlrefleks??

    Sikke nogle dejlig, flotte farver du har i dit hjem :-)

    Uhmm, nachos!!!! - og den rejesalat ser SKØØØØN ud......

    Mange hilsner
    Birthe

    ReplyDelete
  2. Tak skal du ha' Birgitte:) Ærgelig talt ved jeg ikke hvad det kamera har, har ikk så meget forstand på det, men min mand siger det skulle være rimelig fancy:)

    Nachos er bare det bedste. Jeg blev ved med at spise indtil der ikke var mere, og det var lang tid efter jeg var prop mæt! hehe:)

    Det lyder godt med din USA-tur, det er da meget generøst:) håber det bliver en rigtig god tur.

    Mvh
    Mariam

    ReplyDelete