Sunday 2 October 2011

Juice in the morning, Juice in the evening:)


Er den ikke bare flot?? Kort tid før brænden ringede det på døren. Det var postmanden som havde en kæmpe pakke med i hånden. neej hvor blev jeg glad da jeg så at det var denne fantastiske maskine, som min dejlige mand kort forinden havde bestilt over nettet. Nu skulle det være slut med dyre juices på Joe and the Juice og andre efterligninger i byen:) 
For tiden har vi altid en kæmpe skål fyldt med "presse-kandidater", den indeholder altid æbler, appelsiner, gulerødder og ingefær. Ellers køber jeg til tider grapefrugt, rødbeder (giver en fantstisk farve), melon, passionsfrugt, ananas m.f.ellers er det bare derudad med at presse sig til et sundere og friskere liv med lige de blandinger man skulle ha' allermest lyst til.

En anden super bonus er al pulpen (frugtkødet) som man får retur. Den indeholder en masse gode fibre som man selvfølgelig også kan benytte sig af. Jeg har brugt gulerodskødet til gulerodskage, æblekødet til et lækkert æblebrød, opskriften på denne kommer senere:) Jeg har også prøvet at tilsætte en blanding af frugtkødet i pandekagedej, og det smagte også ganske forrygende. Man kan ydermere bruge pulpen i supper, brød, kager og hvad man ellers kan finde på:)


Den her lækre juice var en blanding af æble, appelsin, gulerod, ingefær og en lille skive rødbede. Mums den var god!





1 comment:

  1. Er vildt misundelig... suk...

    kom lige forbi din blog og er helt sikkert ikke sidste gang.

    Har givet dig en Award, håber du giver den videre.

    -Rebecca
    http://frkrebecca.blogspot.com/2011/10/award-pa-opdagelse-i-blog-land.html

    ReplyDelete