Saturday 30 July 2011

Blog Award!

Jeg har modtaget en Blog Award fra Misbah fra Cupcakeluv. Tusind tak for det Misbah, det var rigtig sødt af dig at tænke på mig:)


Reglerne er:
-Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af.
-Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, 
der har færre end 100 faste læsere.
-Man skal svare på 5 spørgsmål.

1: Hvorfor begyndte jeg at blogge?
Jeg har altid haft en passion for mad. God mad vel og sagt, og har altid elsket at glæde andre gennem lækre måltider. Det er en af de bedste følelser synes jeg, og det giver mig energi til at blive ved. Min bedre halvdel overtalte mig og startede faktisk min blog op som jeg bagefter selv begyndte på:) Så det er vel hans fortjeneste Tak til min kære mand:)


2: Hvilke blogs følger du?
Jeg blogger lidt hist og pist. Er rigtig glad for kreative blogs med masser af flotte billeder af maden. Og da jeg selv læser fødevarevidenskab med en del gastronomi er jeg også glad for molekylære gastronomiske blogs.
Blandt andre følger jeg med i:

3: Favorit farver?
Alle farver er smukke. Men jeg er særligt lad for petroleums blå og cyklame, samt violet.


4: Favorit film? 
Der findes mange gode film. Er især glad for musicals og min ynglings er Moulin Rouge... Ellers kan jeg godt lide actionkommedier som Red. Fantasifilm er også godt.

5: Hvilke lande vil du besøge?
Jeg kunne meget godt tænke mig at komme til Asien og besøge Thailand, Malaysia, Japan og Kina. Ellers de lækre ø'er som Bora Bora og Caribien. Ellers har jeg ikke noget imod at komme til et hvilket som helst sted. Jeg synes simpelthen at mødet med nye kulture, ikke mindst madkulture, er noget af det mest fantastiske.


Jeg giver Blog Award til:

Jeg har tilladt mig at give hele 6 blog award videre. Jeg synes nemlig at der er så mange gode blogs der fortjener en award.

1. Matildenspitzen: Hun har så mange fine opskrifter med lækre billeder...og så er hun i gang med at lave en bog!

2. Louises Madblog: Masser af lækre opskrifter og super billeder:)

3. Pilles univers: Hun har bl.a en masse gode karry-opskrifter, og nu også en ny kreativ blog:)

4. CookieCrumble: En super blog med masser af lækre kager og bagværk:) Prøv gerne hendes kernebrød m. power uden mel!

5. Hende den lyshårede: En super hyggelig blog. Der er ikke mange der bager 11 kg brød til deres eget bryllup. Super sejt! 

6. Degn's Cuisine:  En blog om lækker mad og flotte billeder.




Jeg håber alle vil acceptere deres Awards, for de fortjener dem!

God fornøjelse.

 

2 comments:

  1. Hej Mariam :) Tusind tak for awarden, sikke en pæn tanke og gestus :)

    Jeg har læst reglerne igennem, og kan se det med under 100 faste læsere. Den overholder jeg jo ikke helt kan man sige, men jeg tager selvfølgelig gerne udfordringen op alligevel, hvis du ikke mener, at en anden der har under 100 faste læsere, skal have chancen i stedet for mig? :)

    Kram Kristine

    ReplyDelete
  2. Hej Kristine,

    Gud det havde jeg slet ikk lagt mærke til, tror jeg har fået kigget forkert:) Men jeg synes altså ikke at der er noget i vejen for at du kan spille kortet videre. Jeg havde jo også taget mig den frihed at sende den videre til 6 stedet for 5;) Så gøør du endelig bare det.

    Knus
    Mariam

    ReplyDelete